abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34110420

Alvast hier het 7e deel... voordat deel 6 wordt dicht geblaat

De Lama's wie kent ze nog niet?? hier onder nog ff gauw een korte inleiding....

(van links naar rechts): Ruben Nicolai, Patrick Lodiers (presentator), Arie Koomen, Sara Kroos, Tijl Beckand & Ruben Vermeer...

Vorige blaat topic:
[BNN] De Lama's Deel 6

Ruben Nicolai

Werd op 8 mei 1975 geboren in Lanaken! Hij is dus naast Lama ook stier en zijn ascendant is koe! Thans is hij, na diverse omzwervingen, woonachtig in Amsterdam! Begin 2002 begon hij met Nathan het cabaretgezelschap Ruben & Nathan en won daarmee eind dat jaar jury- en publieksprijs Camaretten! Ruben en Nathan toeren dit seizoen door de Nederlandse theaters met hun eerste avondvullend programma; Integere Types! Integer of niet, BNN was eigenlijk op zoek naar een mooie jongen en zoekt daarom nog even verder! Maar tot die tijd Ruben Nicolai!

Arie Koomen

Arie Engel Koomen (03 mei 1968) is echtgenoot, vader, grafisch vormgever, illustrator, schrijver, comedian, Jezus lookalike en zo maf als een Kees. Verder is hij uiteraard bekend van het komische duo Arie & Sylvester die al een aantal cabaret shows op hun naam hebben staan en verder is Arie gewoon bekend als Arie.

Sara Kroos

Sara (1981) Volgde op een blauwe maandag de opleiding Dramaschrijven op de Hogeschool voor de Kunsten in Utrecht. Hiervoor deed zij in haar vrije tijd verschillende vooropleidingen op het gebied van theater en muziek. Verder is Sara autodidact. Speel de op haar twintigste de première van haar eerste soloprogramma. Ze won een stuk of drie prijzen en een heleboel publiek en nu, drie jaar later en zang-, spraak-, schrijf-, piano-, spel-, kook- en rijlessen later, heeft ze weer wat nieuws in petto. Het gaat hard en ze wil ook dat het hard gaat. Gretig en eigenwijs is ze. Een lefgozerin die overal haar vrouwtje staat, maar op een podium zomaar duizend man te sterk is. Ze laat zich kennen: grof en brutaal, lief en verlegen. Gespierde grappen, sterke verhalen, gevoelige fantasieën. Haar laatste programma Lam is in reprise tot en met februari 2004.

Tijl Beckand

Tijl is een gezelligheidsmens met een overwegend dwingend karakter. Nadat hij drie keer uit het schoolcabaret was gezet omdat zijn medeleerlingen allergisch waren voor talent, brak voor de jonge Beckand een moeilijke periode aan van een paar uurtjes. Daarna schreef en regisseerde hij drie toneelstukken, publiceerde korte verhalen en belandde een blauwe maandag in de sportjournalistiek. Tijdens een trip naar Engeland voor een interview met Chris Boardman (een wielrenner), zag Beckand voor het eerst een stand-up comedy-show. De pen werd aan de wilgen gehangen en Beckand begon in Nederland BIG Night of Comedy, het internationale comedy festival waar hij nog altijd festival-directeur van is. Samen met Jim Speelmans maakte hij een serie sketches voor BNN die door miljoenen mensen niet gezien is. In 2003 raakte Beckand betrokken bij het opstarten van het programma de Lama's. Waarom Tijl uiteindelijk in het programma terecht is gekomen kwam door politieke spelletjes, verraad, intimidatie en bepaalde informatie in de privésfeer van derden (iets met kabouters). Dat Tijl Beckand een talentvolle jongen is, dát is een leuke bijkomstigheid, aldus BNN. NRC Handelsblad over Tijl Beckand: '(...) hij was één van onze beste bezorgers... Algemeen Handelsblad over Tijl Beckand: '(...) Beckand zegt u? Nee, die heeft hier nooit gewerkt...'

Ruben van der Meer

Ruben kreeg enorme bekendheid door het programma Live Opgenomen (1&2), wat hij samen met Horace Cohen bedacht en presenteerde (Veronica). Een succesvol vervolg hierop waren hun komische programma’s Froland (NPS, 2000) en Frolive (NPS, 2002). Hij volgde een jaar lang de acteeropleiding aan de prestigieuze Herbert Berghof Studio in New York en deed daarna de Haags Acteer Studio. Ruben had diverse gastrollen in series als Blauw Blauw (1999), Quidam Quidam (1999), Loenatik (1999), Baantjer (1999), Luifel & Luifel (2002), Westenwind (2001), Russen (2003) en Het Sinterklaasjournaal (2002/2003). Hij speelde ook in verschillende speelfilms waaronder Jezus Is Een Palestijn (1998), The Delivery (1998), Rent A Friend (1999), Soul Assasin (2000), en in 2003 de speelfilms Shouf Shouf Habibi, Flirt en Ellis In Glamourland.

Hier verder nog meer informatie over de Lama's

http://www.delamas.nl/ (officiele site)
http://www.uitzendinggemist.nl (Aflevering gemist?)

Elke zaterdag te zien bij BNN om 21.00 !
En Zondag de herhaling om 22:10 !
pi_34110554
geniaaaal programma!!! jammer dat de kaartjes altijd binnen 3 min zijn uitverkocht wil er graag een keer heen met me meissie!
pi_34110598
Helaas nog maar 2 aflevering voor dit seizoen, dan moeten we nog maar afwachten of er een volgend seizoen komt
pi_34110617
quote:
Op maandag 16 januari 2006 02:25 schreef 7eVeNL het volgende:
Helaas nog maar 2 aflevering voor dit seizoen, dan moeten we nog maar afwachten of er een volgend seizoen komt
hopen dat de dvd van dit seizoon snel uitkomt! heb de andere 2 ook.
pi_34110619
quote:
Op maandag 16 januari 2006 02:21 schreef pacandor_ het volgende:
geniaaaal programma!!! jammer dat de kaartjes altijd binnen 3 min zijn uitverkocht wil er graag een keer heen met me meissie!
Dat is idd wel een super idee. Moet je dan bij BNN zijn ofzo of waar kan je die kaarten bestellen. Voor volgend seizoen dan.
pi_34110649
Volgende keer niet meer zo vroeg openen he ?

pi_34110726
quote:
Op maandag 16 januari 2006 02:26 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Dat is idd wel een super idee. Moet je dan bij BNN zijn ofzo of waar kan je die kaarten bestellen. Voor volgend seizoen dan.
het wordt in eea theater opgenomen. me vriendin heeft nu al 3 keer geprobeerd kaarten te krijgen. maar op het moment dat ze de verkoop ingaan is de site overbelast..... en als je er dan na een kwartier lang (F5 drukken) toevallig weer opkomt dan is alles uitverkocht....
www.posttheater.nl
  FOK!fotograaf maandag 16 januari 2006 @ 08:47:58 #8
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_34112349
tvp
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_34113277
Ze moeten trouwens het laatste spel een stuk serieuzer nemen. De grap is juist dat er alles aan gedaan wordt om een zo goed mogelijk resultaat te krijgen op een serieuze manier. Dat maakt het juist zo grappig, dat hun op een debiele manier serieus moesten zijn. Maar nu maken ze er een grote joke van en is het juist niet grappig.
pi_34113561
Het moordenaars spel is geen ruk aan. Doe dan liever een dierenwinkel ofzo...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_34114969
quote:
Op maandag 16 januari 2006 10:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Het moordenaars spel is geen ruk aan. Doe dan liever een dierenwinkel ofzo...
gister was het wel leuk. moordenaar: ruben nicolai plek: gazastrook
pi_34115062
leuk concept dit programma
pi_34115263
quote:
Op maandag 16 januari 2006 02:35 schreef pacandor_ het volgende:

[..]

het wordt in eea theater opgenomen. me vriendin heeft nu al 3 keer geprobeerd kaarten te krijgen. maar op het moment dat ze de verkoop ingaan is de site overbelast..... en als je er dan na een kwartier lang (F5 drukken) toevallig weer opkomt dan is alles uitverkocht....
www.posttheater.nl
Tis gewoon een schijt-theater.

Je moet gewoon de fansites in de gaten houden. Tegen de tijd dat de opnames zijn, hebben veel mensen ineens kaartjes over. En die worden daar verdeeld
  maandag 16 januari 2006 @ 12:38:34 #14
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_34117400
quote:
Op maandag 16 januari 2006 02:35 schreef pacandor_ het volgende:

[..]

www.posttheater.nl
De verkoop was allang begonnen toen ik op de site van de lama's zelf zag dat er nog een aantal kaarten waren. Tja dan is het een koud kunstje.

Niet in het Posttheater trouwens.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 16 januari 2006 @ 12:39:41 #15
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_34117445
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 74% gewijzigd door Sander op 18-05-2011 21:52:00 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_34117717
is het een theater? ik dacht altijd dat het een loods is ofzo
  dinsdag 17 januari 2006 @ 17:39:25 #17
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_34166505
De Lama's on Tour

De afleveringen van de Lama's zijn gewoon in de BNN-Studio (Zie de Behind the Scenes op de Lama DVD 2)
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_34166907
Ik vind het niet zo leuk meer eigenlijk. Allemaal een beetje hetzelfde. Alleen 'De slechtste...' en 'Ik wil graag zien' kan mij boeien.
pi_34167580
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:39 schreef MrManiak het volgende:
De Lama's on Tour

De afleveringen van de Lama's zijn gewoon in de BNN-Studio (Zie de Behind the Scenes op de Lama DVD 2)
Mis.
Lama's on Tour zijn idd in gewone theaters máár...
De opnames zijn in het Posttheater. Ook een gewoon theater Geen studio.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 18:47:39 #20
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_34168880
In een theater?

*kijkt morgen naar de Behind the Scenes van de Lama's*
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_34169833
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 17:51 schreef Airelle het volgende:
Ik vind het niet zo leuk meer eigenlijk. Allemaal een beetje hetzelfde. Alleen 'De slechtste...' en 'Ik wil graag zien' kan mij boeien.
Mee eens..
Vooral de ronde met de songtekstzinnen vind ik erg slecht altijd. Zit te weinig tempo in en op de een of andere manier is het nooit grappig, terwijl diezelfde mensen wel goeie grappen kunnen maken in bijv. De slechtste allertijden.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 19:37:11 #22
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_34171159
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 90% gewijzigd door Sander op 18-05-2011 21:52:00 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_34246765
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 19:08 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Mee eens..
Vooral de ronde met de songtekstzinnen vind ik erg slecht altijd. Zit te weinig tempo in en op de een of andere manier is het nooit grappig, terwijl diezelfde mensen wel goeie grappen kunnen maken in bijv. De slechtste allertijden.
Ja vind ik ook ...

tvp
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_34253890
Misschien voor de fans van de lama's, de komende woensdagen is er in Speakers in Delft van BNN de Kannibalen, een soort spin-off van de lama's qua impro en Dit was het nieuws qua actualiteiten, ik ben er gisteren geweest en heb genoeg gelachen
Was met Jeroen van koningsbrugge (De Citroen dealer) Dennis v.d. Ven, Horace Cohen (ook van live opgenomen dus) Eric Corton, Tina de Bruin en nog een meid waarvan ik de naam vergeten ben, maar die was ook niet echt goed (blijkt dus Eva van der Gucht te zijn)
Zie voor info : http://www.speakers.nl/agenda.php?activiteit=945
Dit zijn try-outs btw, dus het gaat straks op tv komen. Enne op die site staat Patrick Lodiers, maar gisteren presenteerde die gast van Top of the Pops (en volgens mij MTV) het.

[ Bericht 3% gewijzigd door dapluiz op 19-01-2006 20:51:20 ]
  vrijdag 20 januari 2006 @ 03:10:24 #25
13330 RAILGUNNER
Més que un club
pi_34267455
quote:
Op maandag 16 januari 2006 02:26 schreef pacandor_ het volgende:
hopen dat de dvd van dit seizoon snel uitkomt! heb de andere 2 ook.
Zijn die DVD's de moeite waard?
Ik vind DVD's met alleen hoogtepunten altijd een beetje jammer, heb liever een compleet seizoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')